Wat is vereist?
- Hbo werk- en denkniveau
- 2 tot 5 jaar relevante werkervaring
- Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
- Je hebt organisatorisch inzicht, analytische en communicatieve vaardigheden en een probleemoplossend vermogen
- Je kunt medewerkers motiveren en coachen en je werkt afdelings- en organisatieoverstijgend
- Je kunt werkzaamheden prioriteren, klantgericht handelen en bent resultaatgericht
- Je toont initiatief en kunt oplossingsgericht werken
Wat krijg je?
- €4.266 - €5.897 bruto (schaal J CAO Woondiensten) p/m o.b.v. een 36-urige werkweek (afhankelijk van kennis en ervaring)
- Dienstverband voor 1 jaar. Bij goed functioneren wordt het jaarcontract omgezet naar onbepaalde tijd
- 36-urige werkweek
- 189,8 vakantie-uren o.b.v. een 36-urige werkweek
- Ontwikkelmogelijkheden en opleidingen
- Individueel loopbaanbudget (ILOB)
- 2% eindejaarsuitkering, bruikleen van laptop en telefoon, vitaliteitsbudget en een goed pensioen via SPW
- Mogelijkheid om deels thuis te werken (het werk is daarbij leidend)
- Reiskosten- en thuiswerkvergoeding
Wat doe je?
- 20% Het team coachen en aansturen
- 20% Aan projecten werken
- 20% Intern overleg
- 20% Klachten afhandelen
- 20% Processen verbeteren
Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.
Interesse
Heb je een vraag of ben je geïnteresseerd? Neem contact met ons op.Marissa van Rossum
Manager Wonen
Vacature
Als Coördinator Wonen bij Omthuis ben je verantwoordelijk voor het leidinggeven aan het Klantcontactcentrum. Je zorgt voor de begeleiding en coaching van je teamleden. Je houdt voortdurend inzicht in de werkzaamheden binnen de afdeling, zodat je op de hoogte bent van de lopende zaken en de daarvoor verantwoordelijke personen. Hierdoor kun je knelpunten op tijd signaleren en verbetervoorstellen doen. Verder zorg je voor het opstellen van concrete doelstellingen en je coördineert de werkverdeling. Daarnaast neem je de leiding over, of draag je bij aan, verschillende afdelingsoverstijgende projecten die aansluiten bij jouw expertise en interesses.
Een belangrijk onderdeel van je rol is het effectief afhandelen van klachten. Je bent verantwoordelijk voor het volledige proces en zorgt ervoor dat bewoners met klachten op een zorgvuldige en gepaste manier worden geholpen. Daarnaast ben je betrokken bij zaken van de Geschillencommissie en de Huurcommissie. Binnen deze functie toon je initiatief en werk je op een oplossingsgerichte en zelfstandige wijze. Je bent in staat om je collega's binnen de organisatie te betrekken om zo goed mogelijk het belang van de organisatie en de huurders te begrijpen en te bedienen.
Je maakt deel uit van de afdeling Wonen en werkt intensief samen met de Manager Wonen en de andere Coördinator Wonen. Zij focust zich op de teams Verhuur, Verkoop en Bewonersparticipatie (in vastgoedprojecten). Samen met de andere coördinator organiseer je de werkzaamheden en leg je verbindingen over de verschillende projecten. Aangezien het Klantcontactcentrum zowel in Leusden als in Baarn hun werkzaamheden uitvoeren, verdeel je je aanwezigheid tussen beide vestigingen. Ook onderhoud je contacten met verschillende afdelingen binnen de organisatie, met als doel het oplossen van klachten en het succesvol uitvoeren van projecten.
Als je het leuk vindt om veel samen te werken met verschillende collega's en je een uitdaging vindt om strakke deadlines te behalen en met verschillende taken om te gaan, dan is dit een baan voor jou.
Werkweek
Op een leuke werkdag heb je goede gesprekken met collega's, los je een langlopende klacht op en werk je efficiënt de administratieve taken af. In de middag spreek je een huurder die blij is met jouw snelle actie en je houdt je bezig met het verbeteren van processen.
Op een minder leuke werkdag heb je problemen met de telefoonlijn, waardoor je meteen aan de slag moet om dit op te lossen. Daarnaast moet je een boze huurder kalmeren die onverwacht aan de balie staat. Dit kost veel tijd, waardoor andere taken blijven liggen.
- 08:00
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
-
- Lunch
- Weekstart
- Het team coachen en aansturen
- Aan projecten werken
- Intern overleg
- Klachten afhandelen
- Processen verbeteren
-
- Lunch
- Het team coachen en aansturen
- Bila met een collega
- Intern overleg
- Klachten afhandelen
- Klachten afhandelen
- Processen verbeteren
-
- Lunch
- Teamoverleg
- Aan projecten werken
- Klachten afhandelen
- Processen verbeteren
- Intern overleg
- Bila met een collega
- Aan projecten werken
-
- Lunch
- Het team coachen en aansturen
- Aan projecten werken
- Intern overleg
- Intern overleg
- Klachten afhandelen
- Processen verbeteren
-
- Lunch
- Het team coachen en aansturen
- Bila met een collega
- Aan projecten werken
- Intern overleg
- Klachten afhandelen
- Processen verbeteren
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Binnen Omthuis staat je loopbaan niet vast. Je wordt vanuit het Goede Gesprek gestimuleerd om na te denken over je eigen loopbaanwensen. We stimuleren het volgen van opleidingen, trainingen en/of coaching en vinden het belangrijk dat je in ieder geval bij blijft in je eigen vakgebied.
Werken bij Omthuis
Omthuis zet zich in de gemeenten Leusden, Baarn en omgeving in voor betaalbaar en kwalitatief wonen. Dit doen we vooral voor mensen met een lager inkomen. Wij vinden het belangrijk om goed bereikbaar en beschikbaar te zijn voor onze huurders. Wij onderscheiden ons door onze sterke lokale betrokkenheid bij onze huurders en de buurten en wijken waar zij wonen.
- Vestiging in Baarn en Leusden
- 50 medewerkers
- 60% / 40%
- Gem. leeftijd 47 jaar
- Kernwaarden: Dichtbij, Deskundig, Duidelijk, Duurzaam
- Hybride werken is mogelijk (werk is leidend)