Wat is vereist?
- Hbo werk- en denkniveau op eigen vakgebied
- 2 tot 5 jaar werkervaring in een soortgelijke functie
- Kennis van de werking van VvE’s en splitsingsaktes
- Proces- en probleemoplossend vermogen en juridisch en financieel inzicht
- Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
- Je werkt zelfstandig, je bent resultaatgericht, klantgericht en besluitvaardig
Wat krijg je?
- €4.088 - €5.376 (Schaal I CAO Woondiensten) bruto p/m o.b.v. een 36-urige werkweek (afhankelijk van kennis en ervaring)
- Eerst een jaarcontract, met uitzicht op een vast dienstverband bij goed functioneren
- 24-urige werkweek
- 189,8 vakantie-uren o.b.v. een 36-urige werkweek
- Ontwikkelmogelijkheden en opleidingen (o.a. gebruik van De Corporatie Academie)
- Individueel loopbaanbudget (ILOB)
- 8% vakantiegeld, 2% eindejaarsuitkering, laptop en telefoon (in bruikleen), vitaliteitsbudget, reiskosten- en thuiswerkvergoeding en SPW-pensioen
- Mogelijkheid om deels thuis te werken (het werk is daarbij leidend)
Wat doe je?
- 30% Beheer uitvoeren
- 20% Administratie verwerken
- 15% Advies en voorlichting geven
- 15% Financiële analyse uitvoeren
- 10% Beleid ontwikkelen en evalueren
- 10% Procesverbetering signaleren en implementeren
Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.
Interesse
Heb je een vraag of ben je geïnteresseerd? Neem contact met ons op.Marissa van Rossum
Manager Wonen
Vacature
Als Regisseur VvE Beheer bij Omthuis ben je verantwoordelijk voor het beheer van VvE’s en het ondersteunen van de betrokken partijen, zoals VvE-beheerders en eigenaren. Je signaleert de wensen en behoeften van de VvE-beheerders en lost knelpunten op. Ook neem je deel aan VvE-vergaderingen namens de corporatie en draag je bij aan een tijdige en juiste besluitvorming. Verder geef je advies en voorlichting aan (toekomstige) bestuurders en eigenaren van VvE’s. Je zorgt daarnaast voor een goede afstemming tussen interne afdelingen en stakeholders binnen Vastgoed, Bedrijfsvoering/Financiën en Wonen.
Je bent verantwoordelijk voor de administratie, registreert en bewaakt klantgegevens en levert informatie voor begrotingen en jaarrekeningen. Daarbij analyseer je financiële gegevens en adviseer je over het behalen van onderhouds-, duurzaamheids- en leefbaarheidsdoelstellingen. Je werkt zelfstandig en neemt initiatief om het VvE-beheer zo soepel mogelijk te laten verlopen. Je bent verantwoordelijk voor de ontwikkeling van beleid gericht op het toekomstbestendig beheer van VvE’s, met oog voor duurzaamheid en juridische kaders. Verder implementeer je beleids- en procesverbeteringen en waarborg je dat opdrachten die bij een VvE horen, door de beheerder van de VvE zelf worden opgepakt.
Je komt te werken binnen het team Wonen, waar je intensief samenwerkt met collega’s die verantwoordelijk zijn voor verhuur, verkoop, dagelijks- en mutatieonderhoud, frontoffice, sociaal beheer, participatie en wijkbeheer. Samen met het team zorg je voor een uitstekende dienstverlening aan onze VvE's en bewoners. Hierbij focus je op het continu verbeteren van processen en het hanteren van een duurzame, klantgerichte benadering.
Als je het leuk vindt om te regelen, coördineren en af te stemmen, en je het een uitdaging vindt om zowel praktische zaken als strategische vastgoedvraagstukken aan te pakken met oog voor de lange termijn, dan is dit een baan voor jou.
Werkweek
Op een leuke werkdag heb je een ALV die soepel verloopt, waarbij de leden tevreden zijn over het proces. Samen met je collega's heb je grote stappen gezet in het verder brengen van planmatig onderhoud binnen een VvE-project.
Op een minder leuke werkdag merk je dat de afgesproken acties met de VvE-beheerder niet zo snel worden opgepakt als gehoopt. Dit zorgt voor enige vertraging, maar je zet alles op alles om het alsnog vlot te laten verlopen.
- 08:00
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
- 18:00
- 19:00
- 20:00
-
- Weekstart
- Beheer uitvoeren
- Administratie verwerken
- Lunch
- Aan vergadering met VvE-beheerder deelnemen
- Advies en voorlichting geven
- Voorbeeld weekagenda
-
- Roostervrije dag
-
- Lunch
- Begroting controleren en MJOP doornemen
- Acties naar aanleiding van ALV uitwerken
- Procesverbetering signaleren en implementeren
- ALV vergadering
- Vergadering voorbereiden
- Avondeten
-
- Roostervrije dag
-
- Lunch
- Acties naar aanleiding van ALV uitwerken
- Administratie verwerken
- Begroting controleren en MJOP doornemen
- Beleid ontwikkelen en evalueren
- Overleg projectleider planmatig onderhoud
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Bij Omthuis zijn we veel bezig met het investeren in de (zelf)ontwikkeling om zowel de individuele groei als de groei van het team te bevorderen. De cultuur van voortdurende ontwikkeling en groei wordt constant gestimuleerd. Onze medewerkers worden aangemoedigd om nieuwe vaardigheden te leren, kennis te delen en hun loopbaan actief te vormen. We geloven dat deze investering bijdraagt aan de versterking en vooruitgang van ons team en onze organisatie als geheel. Iedere medewerker bouwt een individueel loopbaanbudget (ILOB) en alle medewerkers besteden minimaal 12 uur per jaar aan hun eigen ontwikkeling.
Werken bij Omthuis
Omthuis zet zich in de gemeenten Leusden, Baarn en omgeving in voor betaalbaar en kwalitatief wonen. Dit doen we vooral voor mensen met een lager inkomen. Wij vinden het belangrijk om goed bereikbaar en beschikbaar te zijn voor onze huurders. Wij onderscheiden ons door onze sterke lokale betrokkenheid bij onze huurders en de buurten en wijken waar zij wonen.
- Vestiging in Baarn en Leusden
- 60 medewerkers
- 60% / 40%
- Gem. leeftijd 47 jaar
- Kernwaarden: Dichtbij, Deskundig, Duidelijk, Duurzaam
- Hybride werken is mogelijk (werk is leidend)